fredag

Skolan var helt okej idag. Efter så drog jag och Tova till stan, jag köpte skor till balen och Tova köpte halsband. Vi mötte upp Andrea på stan och fixade lite småsaker. Sen gick Tova iväg till frissan, hon ska göra riktig hårförlängning :) kommer bli sjukt fint. Sen gick jag, Andrea och Cissi runt lite och kollade. Robban kom och hämtade mig sen vid åhléns parkeringen och nu är jag hemma, har precis duschat. Ikväll är det klassfest! Har lite bråttom, ska vara klar att åka om en timme. Vi ska grilla lite och spela kubb (a) sen blir det lite party :) haha första och antagligen sista gången jag festar med min klass, lite sorligt. Nu måste jag ner och fixa mig, kort kommer imorgon

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0