.

Har inte gjort mycket idag, följde med hälften av min family på stan för de skulle göra massa ärenden och jag ville inte sitta hemma. Jag sprang runt där osminkad och död. Jag fick McDonalds mat, så jag var nöjd och glad. Jag och mamma åkte och kollade tapeter också, har kollat på samma jättelänge men inte kunnat bestämma mig, men det fick bli den som Daman har till sist. Sen när vi kom hem så spelade jag och Jim först boule, tror det stavas så, sen spelade vi fotboll. Ruligt.

Nu är jag ensam hemma med Robban och Robin och har precis varit ute med hunden, var riktigt skönt att gå ut och gå faktiskt. Men inte med den hunden .. antingen drar han så man ramlar framåt, eller så måste man släpa honom i kopplet flera meter bakom en. Det kryllar ju av kaniner och harar överallt, typ springer framför fötterna på en, och han är ju jakthund så det är riktigt kul. Jaja, jag har lagt ut bilderna på facebook nu iaf, inte alla eftersom de är helt .. odrägliga :) det kommer bli sorgligt att skiljas från den klassen faktiskt! Vi är så sjukt tajta just nu, har så många minnen med varandra och jag bara älskar varenda jävel i min klass, haha. Blä, jag vet iaf en som kommer vara ledsen på skolavslutningen :( nu är mitt te klart, och jag ska gå ner och se film!

puss, lägger in en bild på tapeten sen också



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0