tisdag

Började klockan åtta i skolan med läsning, sen gick vi till fornsalen, efter det så hade vi rast i ca en och en halv timme, då gick vår klass till max och åt och vi gick runt lite på stan, hann även träffa Simon :):):):):):):):):):) sen gick vi och såg på bio på roxy, handlade om en lärare som fick hans klass att bilda en egen grupp typ som gick runt och klottrade.. och gick runt och höll på och blabla, vet inte riktigt, jag sov lite. Det var en tysk film, helt okej. Sen gick jag, Tova och Andrea runt lite på stan och jag letade efter chinos och en randig tröja! Provade nog 5 olika chinos, inga satt så som jag ville .. hittade dock två randiga tröjor som jag ska köpa på fredag tror jag, hade tyvärr glömt mina pengar hemma ;/ sen kom Robban och hämtade mig och Tova, vi skjutsade hem henne och sen åkte vi hem och jag har precis varit ute och joggat en stund. Måste göra det varje dag nu! Nu ropar mamma att maten är klar (a) så jag måste gå, skriver sen kanske

puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

simon är min idiot-.-

2009-03-31 @ 21:44:26
Postat av: Anonym

simon är min idiot -.-

2009-03-31 @ 22:18:40
Postat av: Anonym

simon är min idiot -.-

2009-03-31 @ 22:18:50
Postat av: Rebecca

fan vad soft

2009-04-02 @ 16:48:46
URL: http://rrhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0