onsdag

Idag var jag lite piggare än igår, och när jag inte är jättetrött och inte håller på att somna på lektionerna så är det ganska okej ;) har idag haft svenska, engelska, tyska, matte och gympa. På gympan vad det dans, eller .. vi skulle rulla på golven och springa efter varandra och göra långsamma rörelser typ. Jag struntade även i extra matten, för att mamma skulle hämta mig .. lite dumt egentligen, skulle behövt göra matteläxan där :/ menmen .. får göra den imorgon. Mamma kom iaf och hämtade mig, och nu sitter jag nerkrupen i min säng i mitt täcke med en kopp kaffe. Ikväll måste jag plugga jättemycket på genetiken! Har det provet imorgon, sen måste jag ta hem so;n imorgon och plugga till vårat prov om andra världskriget som är på tisdag. Det är riktigt mycket jag måste kunna tills dess , och nu måste jag sätta igång med no;n

puss


                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0