lördag/söndag

Gårdagen:
Jag gick till Daman rätt tidigt, typ vid tre tror jag att det var. Jag mötte Theo vid atterdags, sen gick vi till Daman. Där var också Jimmie. Vi åt lite godis och drack läsk och tog det lungt några timmar (a) sen lite senare kom Agnes, Michelle och Saie. Lite senare kom också Mikaela och Emelina. Vi lagade lite mat och så, blev mycket skratt och jättegod mat! Sen efter någon timme så gick alla till max och åt lite mer, och efter det började alla gå hemåt. En lyckad kväll iaf, hade jätte trevligt! Daman har alla bilder, men de kommer nog upp på facebook inom kort! :)

Idag:
Vaknade vid elva idag. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, men jag orkar inte sitta hemma. Kanske går till Tova och äter upp hennes mat och ser på film med henne (a) alltid bra. Nu ska jag äta frukost sen gå till Tova

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0