fredag

Skolan gick riktigt fort idag. På hemkunskapen fick vi välja att göra vad vi ville med köttfärs, jag och Anneth gjorde köttfärspaj, den blev helt okej. Gjorde klart genetik provet sen också, gick bra tror jag. Efter skolan drog jag och Andrea till bby och fixade en grej, sen hämtade mamma mig vid bingan så åkte vi till stan. Det var meningen att jag skulle köpa en randig tröja och foundation, men det blev bara foundation. Nivea's , har precis testat den och fyfan vad täckande den är. Kan verkligen rekommendera den till er som vill ha riktigt täckande foundation, inte vad jag vill ha egentligen .. men nästa gång ska jag köpa en annan. Så nu ser jag ut som en riktigt fjortis iaf. Snart ska mamma och Robban åka iväg på middag så då ska jag få skjuts till Andrea, sen blir det lite förfest där med några. Sen ska vi till söder på ännu mer parteyy. Hoppas det blir en lyckad kväll.

förlåtförlåtförlåtförlåt. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0