död

Kunde verkligen inte somna igårkväll, vet inte riktigt när jag jag somnade men sent var det iaf. Imorse var jag helt död, rullade typ nerför sängen med täcket på. Precis när man har vaknat vill man ju alltid krypa in i det varma täcket och somna om men just imorse var det extra kallt i hela mitt rum alltså extra jobbigt att gå upp också för jag hade öppnat fönstret på kvällen. Men när jag hade klätt på mig och sminkat mig så var jag lite piggare, drack en stor kopp kaffe sen gick jag iväg till skolan. Lektionerna var oseriösa bara typ

Slöjd - slöjden är aldrig seriös, sitter ju med Nadja
Matte - sitter med Nadja ..
Lunch
Svenska - gick promenad med Nadja, Tova och Andrea , sen läste vår klass i ett klassrum utan lärare
Engelska - en del grupper gjorde nationella prov, alltså ingen lärare, så jag satt och pratade med Andrea och Tova
So - i ett klassrum utan lärare

Så alltså, jag har inte fått något klokt gjort idag.
Efter skolan kom mamma och hämtade mig och nu sitter jag här och ska äta om en halvtimme eller något, ikväll ska jag plugga so så jag känner mig duktig!

Nu är även planerna halvklara inför min födelsedag :) kan bli lyckat, och kan bli precis tvärtom!

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0