måndag

Skolan var skön faktiskt. Gjorde inget på slöjden, sista gången och jag har inte gjort något på mitt linne typ, ser ut som en jävla särk eller vad det heter, på matten fick vi glass, lunch, på svenskan lyssnade vi på redovisning, på engelskan lekte vi en lek och sen hade vi ingen so. Jag har så sjukt skoltrött, jag har tagit hem so;n .. den ska vara klar imorgon, ett häfte om ett land, ett om ett annat och ett om skillnaderna mellan dem, och jag har precis börjat på det första. Jag sa till läraren idag att jag inte orkade och inte skulle hinna klart, men om jag gör ett häfte om skillnaderna så blir det G på geografin. Efter skolan så följde Andrea och Nadja med mig till stan för jag skulle fixa en sak. Sen hämtade mamma mig och vi åkte hem och grillade, mysigt. Justeja, fick ett sms av Adam: du borde gå in på din facebook ;). Så gjorde jag det, så hade någon taggat mig på nå foton såg jag, någon som jag inte ens känner har lagt upp ett album som heter: rebecca hollingworth med massor med nakenbilder på någon jävla satan, man ser ju att det inte är jag heller + att jag blir så jävla arg, haha. Så jag fick 10 vänförfrågningar på några minuter och massor med meddelanden och det är två stycken som redan har anmält honom ;o coolt, haha. Nu måste jag göra so:n

puss! 

likt mig! verkligen.

                

               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0