goodnight

Jag och Andrea drog till Jesper och åt pizza där, de hade typ en liten klassfest där och vi satt där bland deras klass och kände oss lite mobbade (a) . Men efter en stund gick vi ut, almedalen och kallis och så. Det sög faktiskt, så alla gick upp mot öster och sen hem till Jesper igen. Jag gjorde bort mig och känner mig fortfarande elak, så jag drog därifrån med Andra, haha. Vi träffade Alex, så gick vi runt lite runt almedalen och upp mot öster igen, så träffade vi Andreas, så följde de oss till busstationen, så kollade vi busstiderna och de drog hem. Jag och Andrea vandrade runt lite, sen träffade vi Kraft, Ina och Stephanie. Vi satt med de på McDonalds en liten stund, sen drog jag och Andrea mot busstationen och hon tog bussen till sin mamma i västerhejde och jag till follingbo. Nu ligger jag och pratar i telefon med Alex och min daot laddar ur snart och jag orkar inte ladda så jag måste skriva snabbt, skriver imorgon

puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken alex`?

2009-06-14 @ 14:08:11
Postat av: Anonym

stenberg

2009-06-14 @ 16:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0