stan

Först var jag Tova och Helena på krullis och kollade, det var bara små som spelade tyvärr, så vi gick därifrån och tog bussen till stan. Vi satt mest på donken och åt och pratade med Robin. Sen gick vi runt och kollade lite, och alla tre ska köpa presenter till mig :O haha, jag gillar Robins body som han ska köpa ;) får alltid oseriösa presenter när jag fyller år, men det är också bra att ha, haha! Nejmen jag blir glad för allt jag får :) vi tog iaf bussen hem, och nu sitter jag hemma vid pappa och väntar på att maten ska bli klar! Kvällen är fortfarande oklar, tror iaf jag träffar Nadja eller hur det nu blir ;) vi får se! Nu ska jag gå och äta

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0