godmorgon

Jag ställde min klocka på 11, så att jag inte skulle sova så länge, men jag råkade stänga av och sov till 12 ändå, inte så länge ändå med tanke på att jag vaknade av mig själv. Snart ska jag gå och äta lite frukost. Sen lite senare ska jag åka iväg och sola med Tova. Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, det blir antingen att typ träffa Maja och lite annat folk, tjejkväll hemma hos Emma eller bara vara hemma och ta det lungt. Något av det blir det, och idag går bussarna helt konstigt så om mamma orkar skjutsa mig till stan sen ikväll så blir det bra. Vet inte om hon orkar hämta mig bara, då får jag sova någon annanstans. Men det löser sig ju! 

puss.

                    loveyou.

Kommentarer
Postat av: nääädjii

haha nämen, nadja och andreew tittar fram ;)

2009-02-07 @ 16:44:21
Postat av: Andrea

nejmen gulligullgull! <3

2009-02-11 @ 23:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0