fredag

Skolan idag var som vanligt typ. Orkar inte skriva om den ;) efter skolan gick jag, Tova, Andrea, Nadja och Julia hem till Tova en stund, hon skulle hämta pengar sen tog vi bussen till stan. Där gick vi runt ett tag och kollade lite. Fredrik gjorde oss även sällskap på stan (a) . Vid 4 kom Robban och hämtade mig och Tova och skjutsade hem Tova och jag och Robban åkte till Ica Maxi och handlade lite. Nu sitter jag hemma i sängen och värmer mig, är riktigt kallt ute! Ikväll tror jag att det blir att jag träffar Nadja, Andrea, Tova, Max, Johan och massor. Har inte skrivit lika många inlägg på sista tiden, men det är för att mitt internet är helt segt och jag orkar inte med det då, så därför bloggar jag inte lika mycket den här veckan ;) men nu ska jag gå ner och se på lite tv sen äta, sen fixa mig sen ta mig in till stan!

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0