:)

Nu ligger jag i min säng och ska snart se på en film och sen sova tror jag! Imorgon skulle jag på stan med mamma, ska köpa smink och kanske en hög kjol och något mer. Får hoppas att jag hittar allt som jag har bestämt att jag ska ha iaf (a). Det är lite mindre än 2 veckor kvar till min födelsedag nu också. Av mamma ska jag önska mig kläder och sånt, av pappa, farmor och farfar ska jag bara önska mig pengar! Jag ska åka upp och se coldplay har jag bestämt, så jag måste ha pengar, annars måste jag tyvärr råna någon. Just nu är jag på bra humör, och då hittar jag alltid på egna skämt och skrattar åt dem. Men jag tänker tyvärr inte skriva ner något skämt här, de är för bra. Nu måste jag se på filmen för annars blir det för sent och jag kommer vara död på stan imorgon


kolla, så jävla söt ;o

                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0