tisdag

Inte så rolig dag. Eller Nathalie var! Gick till stan efter skolan och gick till banken och fixade en småsak, sen till La Vie och skulle fråga om min praoplats men de sa att alla praoplatser var upptagna och att jag inte var väntad typ. Blev halvt irriterad så jag kommer väl få vara på ica maxi eller något liknande och det vägrar jag. Dit går jag inte isåfall. Efter det gick jag till vera moda och köpte min tröja, men jag vet inte om jag ska ha den. Det får jag se.
Mamma hämtade mig, vi åkte hem och fikade lite och sen somnade jag till halv sex. Har precis sett halv åtta hos mig och nu ska jag vänta tills desperate housewives börjar. Tova hann inte komma hit så det ska vi fixa imorgon. Om ni ville veta det.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0