christmas

Gick upp vid halv åtta, duschade, fikade mig och åt gröt. När alla var klara åkte jag, Robin och Jim till pappa och öppnade paket. Där blev det film, playstation 3 spel och pengar för min del. Pappa ska också köpa en försenad julklapp till oss lite senare, nämligen rockband eller wii, awesome. Sen bar det iväg till farmor och farfar i Havdhem, bilen gick även sönder i cirkum tjugo minuter på vägen men lagades av sig själv. Hos farmor och farfar var också min faster och min kusin. Jag har bara två kusiner på pappas sida och tyvärr fattades kusin nr två, lite halvsynd men det funkade ändå. Vi åt iallafall mat, kollade på Kalle Anka och öppnade mer paket. Där fick jag strumpor, vantar, bodylotion, 2 ed hardy tröjor och pengar. Farmor hade även införskaffat en väldigt fin julklapp till sig själv, en sjukt söt hundvalp vid namn Havanna. Vi åkte därifrån runt sju skulle jag tro, pappa släppte av oss vid mamma där det var dags att öppna paket, åter igen. Det sista paketöppnandet bestod av kläder, skor, plånbok, min riktigt efterlängtade parfym, underkläder och lite till. Jag måste säga att jag är nöjd! Jag ska lämna tillbaka en del saker så får jag lite mer pengar eftersom jag ska åka till sthlm om tre dagar tror jag att det är. Nu orkar jag inte skriva mer och inte vara vaken heller.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0