valborg

Har precis kommit hem! Först var vi vid Tove som sagt, sen drog jag och Tova hem till Fanny och satt där och umgicks lite med några tjejer! Efter ca en timme så drog alla till stan och yrade runt! Det var kul! Sen när vi hade varit på stan ett bra tag så var jag och Tova nöjda, så vi gick till bby där mamma och Robban hämtade upp oss och sen skjutsade vi hem Tova vid Terra Nova och sen åkte vi hem. Så jävla skönt att ligga i min varma säng just nu, efter att ha stått ute och frusit! Jaja, en rolig social kväll har det varit iallafall. Nu tänkte jag sova, för jag är verkligen sjukt trött. Ska sova länge imorgon har jag bestämt, kommer behöva det :)

puss, kommer kanske bilder imorgon


Kommentarer
Postat av: Anonym

BILDER BILDER BILDER :D

2009-05-01 @ 13:39:21
URL: http://jglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0