torsdag

Imorse hade vi nationella i matte, det gick dåligt. Är 99% säker på att jag kommer på ig på det! Sen hade vi redovisning och det gick också ganska bra, förutom att det kanske blev lite rörigt då och då eftersom jag blandade ihop mina papper. Sen tog jag bussen till stan och träffade Simon en liten stund, sen fick mamma hämta mig. Nu sitter jag hemma vid pappa och ska snart duscha, jag är lite småirriterad också för jag hittar inte min borste :( och utan den kan jag inte tvätta mitt hår .. har letat i typ en timme, letar jämt efter den .. brukar hitta den på måndagmorgnarna när jag ska till mamma igen. Nu måste jag gå och leta lite till

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0