regnigt

För typ 25 min sen så blev det söndag, har regnat nästan hela kvällen .. jättetråkigt. Men jag har iaf varit på fenix hela kvällen med theo och jesper. Min bror Robin var även där, han hade målat en väldigt stor tavla som stod ute på balkongen, och han är också månadens konstnär :) enligt almedalsbiblioteket iaf, där hänger ännu mer av hans tavlor! Blir riktigt stolt över honom faktiskt (a) ! Dem spelade väldigt mycket hög musik, som dem bara skriker ut! Fick lite ont i huvudet då och då, så man fick gå ut och ställa sig i regnet ;/ sen åkte jag taxi hem med robin och två av hans kompisar. Kommer nog inte skriva på ett tag tror jag, internet hos mamma är så segt så man orkar nästan inte göra någonting!
Men nu ska jag gå och lägga mig, 
PUSS

" Om jag var en kattunge just nu ... Skulle jag spinna, jättemkt! "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0