plg

Nu sitter jag hemma hos Tova, hon kommer väl vid 4 när hon har slutat jobba. Har lyssnat på all musik och kollat precis alla bilder som finns på datan, så jävla kul att kolla på massor av gamla bilder :) !  Har börjat tveka lite på hårförlägning också, jag vill ju göra det på salong så det ser lite klokt ut liksom, som jag vill ha det. Jag och Tova gick och kollade på massa salonger igår vad det kostade, och det kostar ju typ 5000 eller mera, och håller i typ 3-4 månader! Så jag känner att det känns lite onödigt .. Om jag nu ska köpa hårförlägning ska jag nog köpa det på typ internet, på en bra sida! Kanske lite dåligare, men men .. får se hur jag gör! :)
Ikväll ska jag nog till plg, geeka lite på damans dator! (;
ppuusss                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0