FREDAG

Idag har jag hängt med Ida och Bella lite. Vi lagade pannkakor, planerade vår resa till tomorrowland och var mysiga. Använder ordet mys allt för ofta, men det är ganska nödvändigt. Har hört att Ida brukar röka hasch och spela trummor också, oacceptabelt! Nu sitter jag hemma, har skickat ut tusen (två) cv:n också. Har gjort någonting bra idag iallfall. Ska äta choklad och kolla på roliga katter ikväll. Fest. Håller på att planera min resa till Malaga också som förmodligen inte kommer bli av, men det kommer bli kul.
 
Hejdå

Kommentarer
Postat av: nathaflie

Jag och vickan planerar också tomorrowland, kollar tusen videos om dagen och går nuts about it! Fyfan vad fett det kommer bliiii.
Vi borde göra en fbgrupp och dela våra idéeer och tankar - och den uppgiften lägger jag över på dig my friend. Den sanna gruppskaparen.

2013-01-12 @ 16:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0