FREDAG

Igår var vi hemma hos Ceasar. Det var nice. Var så satans taggad så efter tio minuter borde jag fattat att jag var klar. Men icke. Mina alkoholproblem är det bästa med mitt liv. Är lite efterbliven dock och pratar deep-talks med alla vilket resulterar att man säger alldeles för mycket, vet inte vad man pratar om och kommer absolut inte ihåg ett enda ord man sagt dagen efter. Jag, Ellinor, Matilda, Lucas och Lukas åkte hem till Matilda och sov. Jag låg och mumsade på en rostmacka deluxe i soffan med smör, ost, räkost och lite stekt paprika och ris. Skrattar högt. Nu är jag hemma vid Matilda med henne och Ellinor. Jag ska snart åka hem, och sen tillbaka till Ida. Vi ska grilla och fira mig i efterskott(!!!!!!!). Kalas

HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0