LÖRDAG

Igår var vi först hemma hos Nathalie, drack lite vin och till sist gick vi till munken. Det var skoj. Jag och Nathalie köpte mat, gick hem och åt mcdonalds i hennes säng, nakna, och somnade med lite pommes i munnen. Fab. Vaknade i panik imorse, tog alla mina saker, väntade på bussen till öster, insåg att jag hade missat den, köpte kaffe och sprang till jobbet. Efteråt köpte jag det sista till balen och solade lite. Är sjukt taggad till imorgon. Dock mindre taggad på oklarheterna om vädret. Börjar gråta om det regnar. Kommer gråta ändå. Ikväll ska jag vara ensam hemma. Ska se på film, äta glass och pussas med Douglas
Ps jag och Sermed kommer vara drunk imorgon, så jag vet att jag kommer ramla av bilen baklänges och däcka

heidu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0