MÅNDAG

Väldigt bad update. Har inte haft ett fungerande internet. I fredags kollade jag hockey med Victoria, vi hittade Benjamin så vi tre lekte hemma hos Victoria en stund senare på kvällen. I lördags drack vi lite vin och champagne. Kanske lite för mycket? Var dock mycketmycket roligt att träffa Emmy som var och hälsade på. Dagen efter var jag först med Benjamin som var snäll och köpte coca cola och godis till mig för att pigga upp mig och efter det var jag med Elin. Bättre bakisdag. Imorgon ska jag simma innan skolan med Elin. Vad har hänt med mig liksom?

Pussse

Mr. Big – To Be With You


Kommentarer
Postat av: E

loveeee ses på fredag!!

2010-09-29 @ 11:36:00
URL: http://emmywin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0