DANSMUSIK

Gårkvällen var lite oklar. Det började med hockey och vi kände oss lite festsugna efter det. Med vi menas jag, Nathalie, Victoria och Elin. Därför åkte vi hem till Robin och partajade lite. Efter ett tag var det rätt mycket folk och grannarna klagade så alla var tvugna att gå. Jag och Elin somnade hemma hos August med honom och Lukas. Jag har varit hos August fram till tre eller någonting och sen har jag bara varit med Elin. Vi har handlat mat inför kvällen. Så snart kommer det hit lite tjejs till mig för att äta lite gott, prata och skratta. Jag är förövrigt glad idag eftersom min mamma har köpt två gifts till mig i Stockholmo. Kult!

Pusse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0