SÖNDAG

Nu är jag hemma igen. Vi har haft en bra helg! På fredagen blev det först lite shopping med Nathalie och Victoria, som tyvärr åkte hem senare den dagen, på kvällen blev det lite festligheter med nytt folk och igår fikade vi på ett kvällsfik med ännu mer nytt folk. En bättre helg, helt klart. Några saker var ovärda och min mobil blev stulen, men jag är ändå nöjd. Mycket skratt med mina två tjejer. Kärlek till er. När jag och Nathalie kom hem stod en till av mina favoritertjejer och väntade på oss, nämligen Elin. Vi hann prata snabbt om vår helg och sedan åkte jag hem till min far som fyller år idag. Grattis till honom. Nu ska jag duscha och gå och lägga mig tidigt.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0