tiktok

Hela skoldagen har bestått utav massor utav prat om sex då vi hade sextema i skolan idag. Fick lära mig ett och annat. Jag och Nathalie gick till mcdonalds och åt lite nyttig mat, sen blev det en sväng på stan och jag fick inte med mig något hem eftersom min ekonomi inte är den bästa just nu. Jag är hemma hos mor min nu och kvällen har erbjudit yatzy, skratt och läsning av min tidning. Nu ska jag lösa korsord och efter det ska jag sova



 Fick ett par gamla stora jeans av pappa som han hade när han var i sina unga dagar som jag klippte av till jeansshorts! Är ganska nöjd med mig själv, känns som att de kommer användas flitigt i sommar! Älskar också det lilla snöret som man knyter i midjan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Dom kommer vilja lånas av mig också skulle jag vilja säga!

2010-01-27 @ 22:05:11
URL: http://nathaliejo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aw you are so damn nice!

2010-01-27 @ 22:23:38
URL: http://nathaliejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0