måndag

 

Det blev en snabbis till Hemse idag. Fick pussa på farmors hundvalp en liten stund. På vägen hem sov jag i bilen, behövligt med tanke på att jag sov cirkum fyra timmar inatt. Kan vara möjligt att jag vänder tillbaka på dygnet inatt? Är riktigt trött och ska försöka gå och lägga mig tidigt ikväll, jag kan lyckas. Jag tror jag har hamnat i något slags koma efter nyår, är bara hemma och ser på film efter film. Jag trivs ändå lite. Men imorgon är det ändring på det, då är det party eller what do you say Nathalie?!

Nu; Senaste Harry Potter och en stor kopp te.




Kommentarer
Postat av: Anonym

YOU BET IT IS!!!

2010-01-04 @ 19:36:56
URL: http://nathaliejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0