tisdag

Idag började vi åtta och slutade elva, riktigt skönt! Jag, Tova, Andrea och Nadja var på stan ett tag och kollade på lite saker till balen, det är inte många dagar kvar nu. Jag ska fortf. köpa en liten väska och något smycke sen är jag klar. Efter en stund gick Nadja och sen mötte vi andra upp Sigrid, de köpte slush och sen satte vi oss i almedalen och pratade lite, myys. Det var inte så värst varmt men ändå. När vi hade varit där nere så gick vi upp till öster igen, och jag och Tova träffade Kraft. Vi följde med honom och köpte kostym med honom, det var roligt faktiskt. Sen gick han och träffade Theo och jag och Tova mötte min mamma, så skjutsade vi hem Tova sen åkte vi hem. Vi fixade ett par saker sin åkte vi iväg igen, till p18 ängen eller vad det heter. Vi skulle grilla med klassen, lärare och föräldrar men precis när vi kom så började det regna så vi åkte till vår matsal i skolan så åt vi där. Vi hade frågetävling också som var lite rolig. Efter kanske en och en halv timme så åkte alla hem.
Nu är jag hemma hos pappa. Har precis packat upp lite. Egentligen behöver jag plugga för jag har tre prov att göra imorgon, eller två prov och en redovisning. Matteprov, (ska avgöra om jag får godkänt eller ig i matte, läskigt ..) tyskaprov (kanske kan få ett vg i tyska, haha) och en svenskaredovisning i aulan för två klasser, jag är så sjukt nervös, fyfan hatar sånt. Men jag orkar fan inte. Jag hade en so inlämning idag också som jag struntade i, så nu får jag ig i geografi, är så skoltrött. Blä bara skiter i allt, jag är inte en sån som struntar i skolan heller men jag vet inte varför det  blir så. Jaja, jag måste iaf plugga lite på redovisningen nu, så den inte går åt helvete för man kunde få bättre betyg i svenska om man gjorde det bra så varför inte? Sen ska jag spela tv spel, sen sova

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0