fredag

Skulle gå upp tidigt idag, men som vanligt råkar jag stänga av "snooze knappen" och sova vidare till ett. Så det blev inte att dra till tofta idag för min del :( lika bra egentligen, jag skulle ändå bränt mig ännu mera. Har varit på stan en snabbis med mamma, kollade på lite grejer, men hittade inget .. eller jo ett par sjukt snygga skor på din sko som jag vill ha, ska nog köpa nästa vecka! Sen var vi på ica maxi och handlade inför imorgon. Vi ska ju ha en liten släktträff typ, alla mammas syskon och några av mina kusiner, ska bli kul. Har precis beställt tröjan från gina, som finns i något inlägg tidigare, den rosarandiga. Så nu är jag glad! Inatt vid halv ett så ska jag och mamma åka och hämta mina mina mostrar ;) och en av mina kusiner, Lovisa. Sen ska de sova här, imorgon kommer resten. Har inte så mycket mer att skriva om

puss.

juste, tänkte kanske beställa den här också (a) den är på rea på nelly.com .. men jag vet inte, jag kommer ju aldrig använda den, men så grymt fin!
                               
Body Con Dress SEK 229, Elise Ryan - NELLY.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0