söndag

Igår träffade jag först Sigrid, vi gick runt på medeltidsmarknaden en stund och kollade. Sen mötte vi upp Andrea efter hon hade solat. Så skulle vi följa henne till hennes moppe, men den funkade inte så vi gick hem till Mimey. Där var vi några timmar, jag körde moppe med Sigrid till videomix och fyllde på hennes mobil och köpte godis. Sen gick vi ut och träffade Rickard och Lukas, sen mötte jag Alex, så gick vi neråt och kollade lite. Men efter en stund gick jag, Mimey, Sigrid och Andrea hem till M igen, där Andrea började laga mat som vanligt. Blev kyckling, pasta och någon grönsaksgrej, sen hade jag pesto på, det blev gott iallfall :) . Sen gick jag och Sigrid och la oss i Mimeys säng och somnade vid fem tror jag.

Idag ringde mamma vid halv nio, så kom hon och hämtade mig vid bingeby där M bor. Vi åkte mot fårö, och vi har solat hela dagen, badade dock ingenting eftersom det var iskallt i vattnen, det var verkligen det. Jag har fått färg idag iallfall, lite bränd, men inte så jätte, haha. Vi struntade i att sova kvar, vi orkade inte. Så nu är vi hemma, har precis duschat i typ femtio minuter, älskar att duscha länge. Ikväll ska jag vara hemma bara, är jättetrött. Nu är det mat!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0