onsdag

Blev inget fårö igår, för det var lite molnigt. Så vi struntade i det. Istället gjorde jag och mamma pastasallad, åkte till själsö och satte oss där och åt och pratade lite, det var mysigt. Sen drog vi till stan, och jag köpte en lila jacka och ett par skitcoola glasögon, haha. Sen åkte vi hem och grillade lite och så. Sen fick jag skjuts till Tova av Robban. Jag och Tova var med Sermed, och Sammi var också med en liten stund. Sen drog vi hem kanske vid halv tre.

Idag vaknade jag vid halv två, gick upp och gjorde o'boy med Tova. Sen åt jag toast till frukost, gott! Sen kom Sermed dit en liten stund, sen kom Robban och hämtade mig och nu är jag hemma. Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll, kanske ska vara hemma ikväll, vet inte.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0