blablabla

Kom precis hem. Åkte först till stan och träffade Tova, vi gick sen ner till medeltidsmarknaden och träffade Andrea lite snabbt där hon jobbade, sen gick jag och T och köpte varsitt äpple, sen gick vi ner och satte oss nedanför tornerspelen och åt det. Efter en stund kom Andrea efter hon hade slutat, så satt vi där och pratade. Sen gick vi tillbaka till marknaden och satt där och kollade runt lite. Tova gick hem också efter en liten stund. Så jag och Andrea gick och träffade lite folk överallt, men efter att ha varit på strandpromenaden en stund så skulle vi gå uppåt igen, men vi blev kvar vid typ olearys för att vänta på Mimey, men det blev lite strul, för hon fattade inte vart vi va eller hur det var, så vi gick uppåt och träffade henne i en minut innan jag och Andrea tog varsin buss hemåt. Nu ligger jag iallfall i min säng, helt okej kväll. Lite tråkig, menmen, så är det ju ibland? Nu ska jag sova,

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0