LÖRDAG

Idag har jag hängt med Ida och Bella. Vi har lagat hamburgare, sett på tv och varit mysiga. Nu kom jag hem till Norrviken. Ska äta popcorn och dricka ett par ton te ikväll. Mitt nya liv är så sjukt awesome. Hemma varje kväll och se på tv tills jag blir blind. Älskar att vara hemma, förutom på Gotland. HATAR att gå ut i Stockholm, alla är extremt tråkiga. Sånna som går runt och untzar och yoloar, springer runt överallt och leker viktiga, leker rika och har THE BEST TIME OF THEIR LIFES:). Om man inte gör det är man tråkig. Nej. Stannar hellre hemma, har en mer värd kväll då. Saknar min partytjejer på Gotland. De vet hur man har kul iallfall. Oj. Bittert inlägg. Är förmodligen för att min livsgnista flyttade till Spanien igår.
 
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0