ONSDAG

Valborg var sjukt bra. Jag och Bella vaknade på okänd plats klockan halv åtta, åkte taxi hem till henne, hade konstant skrattanfall i en timme åt turvion och att hon hade ringt till alla i hela världen 30 gånger. Jag hade också en fin samtalslista. Igår vaknade vi ganska tidigt, åkte till Vickan, bestämde oss för att gå ut och dricka ett glas vin vid halv tre. Det slutade på max vid halv tolv, brauk och alla pengar var slut. Var halvt värt det, iallfall bästa dagen på länge. Idag var det skola, var glad för att mitt förslag till utgångslåt gick igenom. Älskar att få som jag vill. Fick också beviljad ledighet när jag åker till England och France för att jag sköter mig så bra i skolan nu. Ehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0