LÖRDAG

Igår var det mösspåtagning. Jag och Nathalie började med rosévin i skolan, det var roli. Efter det hängde vi hos Vic och drack lite innan vi gick ner till almedalen. Där satt vi och drack lite till och lyssnade på tal och hoppade. Heh. Jag gick och köpte mat och pratade med bror min på max. På kvällen var vi hemma hos Erika och förfestade och till slut blev det hamnplan. Sjukt rolig kväll. Ikväll planerar jag att äta pizza och chips i sängen och se på film. Eller så taggar jag till och drar ner till hamnplan ikväll igen för att se om gårdagens spya ligger kvar

heidu

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hahahaha "för att se om gårdagens spya ligger kvar"

2012-05-26 @ 23:12:33
URL: http://nathaliejo.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Heheh ja.. ifall den inte gör det så får jag lägga en till, annars är det lugnt:)

2012-05-27 @ 09:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0