FREDAG

Idag tog studieresan slut. Den har varit mysi. På tisdagen åkte vi bara runt, var på studiebesök. På kvällen åt vi jättemycket mat och blev fulla. Onsdags var vi på skansen, extremt lärorikt. Såg katter. På kvällen åt vi jättemycket mat och blev fulla. Igår gjorde vi värdelösa saker. På kvällen åt vi jättemycket mat och somnade. Idag var vi på museum och sen gick vi runt på stan. Vi skulle åka vidare på ett till studiebesök men jag var rebellisk och åkte till bror min istället. Nu kom precis pappa och Jim hit. Mys. Imorgon åker vi till England. Jag missade ju det där att man har olika uttag så jag kommer inte ha laddad mobil fören jag kommer hem. Skoj
HEJHEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0