LÖRDAG

Igår gick jag hem till Bella, förfestade lite med henne, Leila och Nadja. Det var kul. Vi åkte ner till hamnplan och jag tror att det var kul. Heeeeeeeeh idag mår jag braaaaaaaaaaaa tror jag är lite full ännu. Det är kul och nu dricker jag te och seeeeeeeen kommer Bella, Matilda och Ellinor hit och seeeeeeeeen ska vi på dampdisco och seeeeeeeeeeeeeeeen ska jag klappa min katt och seeeeeeeeeen ska jag borsta håret lite och seeeeeeeeeeen ska jag tyyyyyp dricka lite mer teeeeeeee. Hehhhhhhhhhehhahea. Min blogg är värdelös ska stena den, vill slå den i ryggen. Kul att jag skrev en lista med plugg på allt jag måste göra så har jag lagt till en punkt längst ner igår som jag inte kommer ihåg: åtta-knulla alla brudar CHECK b-to the rauk. b to the brauk. wohoo.. hej vad gör du? inget. okej hahahahahah

HEJDÅ ikväll blir det brauk igen skitkul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0