TORSDAG

Igår var vi hos Nathalie först, och sen på gute. Jag var konstig nog bara halvfull och därför ganska anständig, men hade ändå, otroligt nog, sjukt kul. Jag hittade en cykel (som nu är min älskling som jag har döpt till Oskar) och skjutsade hem mig, Ellinor och Nathalie vid halv fyra. Extremt rolig hemfärd. Imorse mådde jag bra, ingen bakfylla och ingen ångest, tog Oskar till jobbet och flög fram fort som fan som en chef. Träffade Bella en snabbis efter jobbet, cyklade hem till Nathalie och kramades med hennes säng, mamma hämtade mig och nu är jag hemma. Imorgon är det midsommar. Tagg. Vi ska skita i allt traditionellt och vara i stan och gå ut, det vi gör bäst. Idag åker mamma och Robban till Stockholm så jag får vara ensam hemma hela helgen med Dogge. Fekke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0