ONSDAG

Trevlig dag. Har dock hållt på att halka efterblivet många gånger. Var hos tändläkaren, var panikslagen när tandläkaren gick iväg och kommer tillbaka med en extremt stor bedövningsspruta och en mördarkniv. Jag var sjukt nervös, låg och skakade och fick hålla en snel liten tandskötardam i handen medan han skärde sönder hela min mun med sin mördarkniv. Gick därifrån lite ägd och ledsen för att jag inte fick ett klistermärke som när man var liten. Kom tillbaka till skolan och berättade om mordförsöket, ingen brydde sig. Blev ägd igen. Gick till pappa efter skolan, vi åkte och åt och sen skjutsade han hem mig. Nu ska jag sova och tycka synd om mig själv

Imorgon fyller världens bästa Elli år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0