SÖNDAG

Igår var vi hemma hos Nathalie först och runt tolv skjutsade Benjamin ner oss till hamnplan. Jag borde fan ha stannat hemma. Var vidrig och dräggig + att jag tappade bort alla så jag gick runt själv och efterbliven och försökte make some new friends. Gick åt helvete. Jag var för äcklig. Istället gick jag upp till mcdonalds (själv) och letade efter någon vän, men icke. Gick till max (själv) och väntade på min bror till typ fem. Fick mat iallfall så jag var nöjd. Jim skjutsade hem mig och jag däckade dirr. Idag vaknade jag upp med en sjuk huvudvärk och ost i mitt hår, det var något nytt. Ikväll ska jag se på lite film och hoppas även på sällskap sen annars måste jag stena någon. Vilken jävla fest

P.s
bitterfittan med kommentaren, you're about to get sooo owned

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0