SÖNDAG

Igår firade vi Nathalie! Vi var ute hos hennes mamma och pappa på dagen i Hablingbo och drack lite champagne, åt lunch och Nathie öppnade presenter. Mycket trevligt. Efter det åkte vi in till stan igen och jag och Johanna gick hem till henne, åt lite och jag sov. Sov är nice. Vi fixade oss och fick skjuts till Erika, Ida och Ida. Där drack vi mer champagne och förfestade lite. Efter det blev det utgång. Det var inte jättedrag på hamnplan dock. Men jag hade kul. Ehe. Jag försvann en halvtimme innan det stängde. Tack Johanna och Ida för er insats. Jag ska sluta vara dramatisk. Idag har jag hängt med Ida, Ida och Jocke och sett på film, ätit chips och dött. Nu är jag hemma. Ska snart lägga mig i soffan och titta på tv... nickelodeon hjärta. Kanske sova lite. Drömma om en fin jävla fin.

hej



 yoyo och ida är fina, jag ser ut som en man med världens största näsborrar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0