SÖNDAG

Igår cyklade jag först till Ellinor och förfestade lite med henne, Matilda och några killar. Senare cyklade jag till Jacob där Nathie, Hampus, Carl, Erika och Oskar var. Mycket kul. Drack några glas vin och sedan gick vi till hamnplan. Kommer inte ihåg så mycket därifrån, så jag förmodar att jag hade sjukt roligt. Efter det vet jag inte riktigt vad som hände. Hämtade min cykel vid Jacob och cyklade hem. Cyklade runt på ettans växel (eftersom det är den enda som finns för att jag har förstört min cykel), helt svettig med headset och sjunger jättehögt. Fin syn. Idag vaknade jag rätt tidigt. Har suttit framför facebook sen dess. Nu väntar jag på att Balto ska börja på tv, sjukt bra film, sjukt bra. Ikväll ska jag se sailor moon............ heh.

I don't want to let go of your hand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0