ÄGD OCH EFTERBLIVEN

Igår åt jag först middag med pappa, min bror och min andra hemkomna bror som jag inte har sett på ett tag. Mycket trevligt. Efter det drog jag till Johanna, vi började se andra harry potter filmen och sedan kom Elin och Matilda. Vi hade lite tråkigt och bestämde oss för att dra till Buster på lite fest. Det var nice. Idag har jag varit på landet med min lilla släkt och firat min kusin William som fyller 21 idag. Vi fikade och åt på creperiet i Hablingbo, som är tradition. Nu är jag hemma, och min finaste Tova är här och har klippt mig. Jag ska umgås lite med henne, och ikväll ska jag se Harry Potter med Andrea! Jag är helt sjukt glad. Fixar allt.

Pussee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0