ONSDAG

Praktiken går helt sjukt bra. Älskar tjejerna jag jobbar med! De vill för det första att jag ska fylla arton så jag kan gå ut med dem, för det andra att jag ska ha min nästa praktikperiod i trean hos dem och för det tredje att jag ska flytta upp och börja jobba där. Vilken succé jag gör. Tackartackar. Kommer bli blandade känslor när jag åker. Kommer sakna praktiken + min fina Emmy. Men kommer dock ändå vara så sjukt glad över att vara hemma och umgås med mina finaste. Jag dööööööööööör för jag saknar er så mycket. På fredag ses vi!!!! Bara Ida som kommer saknas.. men dig träffar jag på måndag hoppas jag.




Kommentarer
Postat av: Tristanrebekka

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2011-10-19 @ 10:17:30
URL: http://tristanrebekka.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0