TISDAG

Igår åkte jag hit vid tre. Till Tove/Nuala. Det var hennes sista kväll på Gotland igår! Det var jättetrevligt. Lite senare kom annat folk, och till sist Erika, Nathie, Ida och Johanna. Jag och J skulle ut, så vi mötte Vic, men då var hamnplan stängt. Otippat. Efter ett tag träffade vi tre sköna killar som vi hängde med ett tag. Vi satt på nunnan, och sedan blev det lite efterfest. Efter det blev det vandring hemåt, jag skrattade sjukt mycket. Idag är jag hemma hos Tove med mamma och Robban. Vi lånar deras hus tills på fredag, rätt soft. Funderar på att åka hem ikväll till Follingbo och bo ensam..  dock är jag lite mörkrädd. Onice. Asointressantinlägg

Pusse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0