LÖRDAG

Igår åkte jag först hem till Johan och var med honom, Max, Thim och Kraftis. Sen gick vi till Rebecca 18-års fest. Det var roligt!! När det var slut åkte jag och Elin hem till Rasmus en stund. Sen fick jag skjuts av någon till Johanna, där jag skulle ta min cykel. Jag började cykla, sen ramlade jag och låg där tills Johannas mamma kom ut och hjälpte mig. Ehe. Jag gick lite, skulle cykla igen. Ramlade. Låg där. Kom upp. Gick. Cyklade. Ramlade. Låg där. Jag blev arg. Jag fick gå till öster. Mötte August, pratade med honom, skulle cykla vidare igen. Ramlade. Låg där. Helt sjukt. Jag fick gå till ica maxi. Sjöng jättehögt. Skulle cykla igen. Ramlade. Låg där..... mitt på vägen. Var helt klämd. Började gråta för att jag inte kunde cykla. Jag kom upp. Skulle cykla igen. Då gick det. Var jätteglad och skrattade

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0