LOCA

Igår gick jag och Elin hem till Victoria och umgicks med henne och Nikki. Sen gick vi till lyckåker och va på en ovärd fest. Sedan var jag, Vik och Nikki mcdonalds hängare, vi råkade ha ihjäl en hamster också som vi glömde på mcdonalds. Jag och Nikki gick hem till henne och jag skrattade tills jag dog. Jag somnade och pratade i sömnen lite och vaknade av mig själv. Mamma hämtade mig vid sex, vi åkte hem och packade ihop det sista och sedan skjutsade hon mig till båten där jag mötte upp Ida, Bella och Emmy. Jag sov nästan hela båtresan. Fick säga hejdå till Elin också som åkte samma båt. Vi har haft ett helvete med alla väskor idag. Men nu ligger jag, Ida och Emmy hemma hos henne i Nacka och dricker te. Vi ska snart se på en film och sen sova. Kommer hem till jul igen.

Puuuusssssseeeeee

Kommentarer
Postat av: thim

wihoo julkul!

2010-11-21 @ 23:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0