HEJHEJHEJHEJHEJ

I onsdags var jag på Harry Potter. Jag älskar Harry Potter filmerna mer än mitt liv, på riktigt. Den här var dock lite utav en besvikelse.. som tur är kommer del 2 typ i juni. Ehehe. Jag gick hem hela vägen till pappa, köldskador. Som tur var fick jag sällskap nästan hela vägen av Thim. Vi såg en räv. Igår var vi några sköna tjejer hemma hos Ida och Bella och drack lite vin. Jag dog lite av skratt inatt faktiskt. Verkligen en skön kväll. Fyra trötta tjejer gick till skolan imorse och jag gjorde mitt sista matteprov. Har klarat alla nu, lättnad. Nästa gång jag kommer att vara i skolan kommer vara om ungefär en månad. Sjukt skönt. Jag, Bella, Ida och Emmy åker på söndagmorgon. Lite nervös. Ikväll ska vi dricka vin.

Pusse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0