weekend

Dåligt med bloggandet på sista tiden. Det har varit full rulle hela helgen. Jag är ännu lite rund om fötterna sen gårdagen. Vad hände igår liksom? Ingen som vet, och jag vill inte veta. Jag, Elin och hennes förtjusande mor åt en pangmiddag på bolaget, en glass på hamnen och sen var det fest. Man ska ju inte direkt klaga på gårdagen heller, åt en nice frukost med lite boys hos Lukas och sedan gick vi ner till almedalen och det var så äckligt varmt. Nu står Elin mitt framför mig och gör lite frukost. Tänkte gå och joina henne. Vi går nog ner till almedalen lite senare och tittar på studenterna en extremt liten stund med tanke på regnet.

Soft

Förlåt Nathalie för att jag tog lite bilder från din kamera. En liten förhandsvisning liksom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0