lördag

Rätt soft dag. Åkte in till stan och träffade Love och August, vi gick ner till Donnerska Huset och fikade och träffade Elin eftersom hon jobbar där. Efter det gick vi till almedalen och låg där en stund, de gick, Elin kom och vi satt hemma hos henne och skrattade. Cyklade hem, åt mat med pappa och för en gång skull båda mina bröder eftersom Robin är hemma från Malmö! Vi såg på avatar som jag tycker var en blanding utav Tarzan, Pocahontas och någonting annat. Den var helt okej liksom! Efter det cyklade jag och Jim till Nathalie, jag hämtade mina kvarglömda saker och sen åkte vi och hämtade hans cykel. Nu är jag trött och vill sova. Morgondagen kommer att bli riktigt awesome, om det är fint väder så att säga. Häng i almedalen med sköna personer. Kort sammanfattning.
heda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0